TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Lovisa - 14 januari 2019 17:46

Fick idag frågan om jag ville rida Leo lite på förmiddagen. Han är en av dom nya ridskolehästarna. Han har vilat under helgen så han va lite pigg men tyckte ändå han skötte sig väldigt bra. Alltid kul att få rida lite andra hästar också!

Leo efter dagens pass!

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa .

Av Lovisa - 14 januari 2019 17:43

Igår fick prinsessan bara jogga på lina ca 20 min i skritt och trav, galoppera på lina gör vi inte för hon blir bara för taggad då så därför håller vi oss bara till skritt och trav! Hon va i alla fall super duktig och lyssnade jättebra.

Idag blev de ett dressyr pass på ca 45 min i ridhuset. Hon va lite pigg så jag jobbade med övergångar för att få henne och lyssna sen red jag även lite skänkelvikningar också.
Imorgon blir de nog ett dressyr pass igen!

Till helgen kommer våran dressyr tränare äntligen igen! Hon bor inte här utan kommer ca 1 gång i månaden om vi är tillräckligt många som kan va med och rida! Ska bli jättekul att få rida lite för tränare igen.

Nöjd och glad prinsessa efter ridpasset idag! <3

Ha de bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 14 januari 2019 17:32

Glömde totalt bort att blogga igår så nu tänkte jag att jag skriver ett inlägg om Noxens pass idag och igår och ett om Narisza!
Noxen gick i alla fall ett pass i skogen med Annelie igår, tyvärr tappade han en sko när hon red...så idag blev de ju då vila för hovslagaren har inte hunnit komma än. Hoppas på att hon kan komma så fort som möjligt så vi kan rida igen! Nu när de är så halt ute går de ju liksom inte att rida med bara 3 skor så han får helt enkelt vila tills skon sitter på foten igen ;)

Han är ju bra söt där han står i alla fall!! Min lilla plutt <3

Kommer ett inlägg om prinsessan också!

// Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards