TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 24 januari 2019

Av Lovisa - 24 januari 2019 17:25

Har mått sådär hela dagen enda sen i morse. Trodde de skulle bli bättre för direkt när jag kom från Noxen så la jag mig och vilade typ 3h...

Åkte till Narisza vid typ 2 tiden och gjorde stallet, kändes som de tog 3ggr så lång tid som de brukar men tror inte de gjorde det. Hon vilade igår så kände att hon va tvungen att få göra något idag. Så vi tog en lugn tur i skogen. Blev mest skritt och några korta travbitar. Min mage höll på att dö när jag travade så aa...
Tror faktiskt Narisza kände att jag inte va helt 100 för hon va Supersnäll hela rundan trots att hon vilade igår <3

När jag va klar hos Narisza så åkte jag ner till Noxen och tog in hästarna sen åkte jag hem. Nu ligger jag i sängen och mår sådär (illamående mm) inte alltid trevligt att va tjej så att säga Haha...

Blir ingen träning ikväll heller...Hade aldrig orkat det tyvärr :/ Men har inte missat många träningar sen jag började i hoppgruppen och de kommer ju fler gånger! :)

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 24 januari 2019 12:12

Åkte ut till Noxen redan vid 9 i morse för att möta upp Ida. Vi fixade stallet först och sen tog vi in hästarna och red en sväng!

Vi red först typ halva Islandsslingan i skritt och trav. Sen red vi en ny väg som jag och Noxen inte ridit förut men Ida hade gjort. Vi red runt förbi ödetorpet och sen kom vi ut uppe vid skjutbanan! Jättehärlig väg att rida och Noxen tyckte de va jättekul att utforska något nytt! På slutet tog vi en galopp på grusvägen in till skjutbanan innan vi skrittade hem igen.
Tog tyvärr inga bilder i skogen.. så ni får nöja er med bilderna från stallet.

Som vanligt så tyckte nog Noxen att jag bara skulle sluta ta kort och släppa ut honom i hagen haha.

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards