TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 28 januari 2019

Av Lovisa - 28 januari 2019 18:22

Idag fick jag även rida en av ridskolehästarna, Adorado Z men vi kallar honom Adde. Han har inte varit på ridskolan så länge och går inte med på lektionerna än så han rids dagtid. Idag fick jag rida honom och de gick superbra! Jag började med att longera lite för han vilade igår. Men han va lugn så satt upp ganska direkt. Red lite volter och skänkelvikningar och han va som sagt jätteduktig! Ska rida honom imorgon igen :)

Fina Adde!<3

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 28 januari 2019 17:51

Sorry för frånvaron några dagar...Vi har fått ett helvetes besked inom familjen. Min mamma har fått bröstcancer.... :'( Men detta ska vi fan fixa! FUCK cancer! Så nu förstår ni varför jag varit borta några dagar!

Igår gick Narisza en timme dressyr i ridhuset så idag red vi ut! Det snöade massor och va supermysigt, tror både hon och jag njöt massor. Vi red i alla gångarter och att galoppera i snön måste ju va typ det bästa som finns!???

Noxen vilade igår så idag red vi lite i paddocken! Han va pigg och glad och jobbade på bra trots att snön vräkte ner hela passet. Vi gjorde ingenting speciellt men han va i alla fall duktig!<3

Duktiga hästar idag!<3

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards