TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 30 januari 2019

Av Lovisa - 30 januari 2019 19:26

Idag fick jag även rida en ny ridskolehäst. Nilas som han heter är en 5 årig valack ca 1,50 hög men ganska grov som bara varit på ridskolan någon vecka! Va med och provred honom och tror han kommer bli jättebra till ridskolan.
Han kan inte så mycket men är väldigt rolig och rida och verkligen jättesnäll. Red inte så länge utan mest kände på honom och att han skulle lyssna på mig. Han jobbade på superbra!

Han är verkligen super söt!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 30 januari 2019 19:15

Idag va de äntligen dags för att rida Optohla igen! Förra veckan red jag bara onsdagen och på torsdagen va jag ju sjuk så missade träningen då!

Men idag red jag tillsammans med Melinda när hon red Walter. Vi gick till Fredriks ridhus som ligger lite närmare än ridskolan! Testade ett annat bett idag och hon lyssnade jättebra på det så Melinda sa att jag ska testa att hoppa på det. Idag kändes hon i alla fall superfin och eftersom de står hinder i ridhuset hela tiden så travhoppade jag ett kryss 2 gånger och en liten mini sockerbitsstuds. Hon hoppade jättebra så är taggad för träningen imorgon!

Fick bli en bild från förra veckan!<3

// Lovisa

Av Lovisa - 30 januari 2019 19:07

I dag hade både Narisza och Noxen vilodag. Tog Narisza först och gjorde stallet och sen tog jag in henne och pysslade om henne och bara myste!<3

Sen åkte jag ner till Noxen och gjorde stallet där och tog in honom och pysslade om honom också. Hade honom lös i spolspiltan och han ville mest va med och hjälpa mig hela tiden. När jag va klar med honom så tog jag in dom andra hästarna, fyllde vatten i hagen och så. :)

Noxen får stå för bilderna idag! Glömde ta några prinsessan (ops) får bli bättre på det som sagt..
Imorgon ska hästarna ridas igen!

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards