TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 31 januari 2019

Av Lovisa - 31 januari 2019 17:58

Tja! Idag åkte jag ner till Narisza vid typ halv 2 och fixade stallet och tog in henne och red. La fram 2 bommar som jag höjde upp lite. Värmde upp med lite övergångar och skänkelvikning så hon skulle lyssna! Sen tog jag bommar och försökte att hon skulle va lugn och ta förhållningarna och inte busa iväg efter. Hon lyssnade jättebra och busade bara en gång.

Nöjd prinsessa!<3

Noxen fick gå ett joggpass i paddocken idag då han fick vila igår efter turen till sätter i tisdags! Idag krävde jag inte så mycket utan bara att han skulle lyssna och så. Han va superfin och lyssnade jättebra! Tror han ska få rida till sätter varje dag innan vilan för han va verkligen jättehärlig idag!<3 Haha plutten!

Kallt och blåste lite så idag fick han ha ett täcke på när vi red! Brukar bara ha ländtäcke men va så kallt idag så då fick han ha det här!<3

Nu är jag hemma och käkat lite så ska jag snart iväg till Opti och kvällens hoppträning!

// Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards