TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 2 februari 2019

Av Lovisa - 2 februari 2019 23:05

Idag blev det tidig morgon i stallet. Va hos Noxen vid 7 och fodrade och släppte ut. Dom äter sitt hö ute så går ganska fort att släppa ut!

Nyvaken plutt?

Sen gjorde jag stallet och tog in Noxen och fixade honom inför passet. Red ca 35 min, rider inte så länge nu när de är massa snö i paddocken eftersom de faktiskt är rätt jobbigt för dom att springa i djup snö! Men han jobbade på jättebra hela passet! ?

Asså denna bild! Hur söt???

När jag va klar hos Noxen åkte jag direkt till ridskolan för att fixa stallet där och sen hjälpte jag Jossan när hon skulle rida sen medryttarhäst Scrumpy! Jossan har även tagit bilderna på mig och Noxen från idag! Tack för det!!??

Efter det tog jag in Narisza och red! Hon fick gå 1h dressyr i ridhuset. Vi jobbade på med öppna och även massa övergångar, hon blev superfin!!??

När jag va klar på ridskolan åkte jag hem och åt och sen åkte jag faktiskt till EQ! 2 kompisar som står där skulle hoppa och undrade om jag ville hjälpa dom. Har inte varit där och hälsat på sen dom flyttade dit så va jättekul att få komma dit och träffa både dom och hästarna igen ;)!

Imorgon blir de en eftermiddagstur till stallet då jag ska med Jossan till bryngfjorden och åka lite snowboard, längtar redan!!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards