TeamNariszaNoxson

Direktlänk till inlägg 4 februari 2019

Dressyr och vila<3

Av Lovisa - 4 februari 2019 20:26

Idag åkte jag till Narisza vid typ halv 3 tiden. Annelie fixade stallet när jag red Narisza. Vi trimmade dressyr en hel timme och Narisza jobbade på jättebra!

Först red jag lite övergångar i skritt och trav så hon skulle lyssna vilket hon gjorde bra. Sedan tränade vi massa travökningar. Hon gör dom bra men jag kan inte riktigt sitta till så mycket som jag vill så ibland blir de att hon slår över till galopp. Men som sagt mest mitt fel faktiskt!

Nöjd prinsessa i sitt fina täcke från PS of Sweden!<3

När vi åkte till Noxen började det snöa mer (hade snöat hela tiden Vi va hos Narisza) och typ blåsa och snön blåste typ på tvären. Så idag fick faktiskt Noxen vila! Han va rätt blöt när han kom in från hagen så tror han va rätt nöjd med att få vila haha. Han ser alltid lite ynklig ut när han är blöt för hans lugg blir alltid lite krullig...Haha sötisen <3

Kolla stråna som står rätt upp haha <3

Knashästen vad jag tycker om honom!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 2 oktober 2019 10:50

Dålig uppdatering här igen...sorry för det! I lördags fick i alla fall Narisza vila ...

Av Lovisa - 27 september 2019 20:54


Igår fick Narisza va med och hoppa igen :) Vi hoppade inte så högt och hoppade även inte hela banan på slutet utan tog det helt enkelt lite lugnare eftersom hon inte hoppat på 2 veckor <3   Narisza hoppade jättebra och bjöd på superfint hela t...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:50

Som sagt skulle ha bloggat i fredags men det blev det inget med. Vaknade på morgonen med värk i varenda led i hela kroppen typ, Kan få så ibland på hödsten/vintern eller om vädret ändras fort, har det pga min sjukdom i mitt nyckelben tror jag..Gick i...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:34

Här kommer inlägget som skulle kommit upp i fredags om träningen med Opti. Varför det inte kommit upp och vad vi pysslat med kommer i ett eget inlägg :)   I alla fall. Har ju inte tränat med Opti på superlänge men hon va i alla fall väldigt fin!&...

Av Lovisa - 19 september 2019 18:07



Idag fick Narisza gå ett pass i ridhuset med Annelie som gick jättebra <3 Tog tyvärr inga bilder ;)   När vi va klara på HRF åkte vi till Noxen och fixade stallet och sen blev det en tur på grusvägarna bakom Åsa. Fullt iklädd reflexer och vi f...

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards