TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Lovisa - 5 februari 2019 19:29

Fick även rida Nilas idag! Han hade vilat i helgen men de märkets typ inte. Han jobbade på superfint hela tiden. Jobbade med att han skulle lyssna och försöka behålla formen i övergångarna.

Galoppen idag va såå bra! Han orkade hålla igång även när han gick bra i formen<3 Red nog ca 45 min och som sagt väldigt nöjda över honom idag. Tror det kommer bli en väldigt trevlig lektionshäst av honom!

Han är väldigt söt också! ;)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 5 februari 2019 19:24

Haha ja att rida ston är inte alltid lätt. Idag skulle jag och Narisza rida ett lugnare dressyrpass men hon ville inte alls lyssna på mig.

Sa jag att vi skulle göra A så ville hon göra B och om jag sa okej vi gör B nej då ville hon helt plötsligt göra C... aa ni fattar! Vi kom lite bättre överens mot slutet så passet blev väll helt okej ändå. Imorgon har hon vila så vi tar nya tag på torsdag igen!

Man vinner mycket på att va söt i alla fall!<3

Noxen fick gå en lugnare tur i skogen med Annelie. Hon red mest skritt och lite trav! Noxen skötte sig lika bra som vanligt <3

Han skulle också ha vilat imorgon men eftersom han fick vila igår när de va snöoväder så får han gå ett pass i paddocken imorgon och på torsdag ska vi rida ut med Ida och Putte! :)

Nöjd häst efter dagens tur!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards