TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Lovisa - 17 februari 2019 21:27

Fick som sagt hoppa in och jobba stalljour idag då en av dom som skulle jobbat blivit sjuk. Märks att man inte alls är van att hålla igång kroppen som jag gjort idag....helt slut och ont överallt typ haha. Jobbade i alla fall mellan 7-16 och fixade åt Narisza under dagen. Hon hade vilodag idag så fick bara gå i hagen hela dagen <3

När jag slutat så gick jag bara för att kolla Narisza (har världens kontrollbehov så vill i den mån det går alltid kolla hästarna själv efter dom varit ute) och hon stod inne och åt hö och verkade nöjd <3

Sen åkte jag ner till Noxen och fixade stallet. Han fick bli longerad idag också. Inte lika taggad idag utan mer som han brukar. Han gjorde dock en bakut men då blev han typ rädd för sig själv och sprang in till mig i mitten, inte lätt att bli rädd när man busar ;)

När jag va klar med Noxen åkte jag hem och åt och bara chillade lite sen va det dags för kvällsfodring på ridskolan. Det var helt tomt när jag kom (aa förutom hästarna då haha) så va jättelugnt och mysigt <3

Narisza blev lite ompysslad och så körde vi kvällsmys i boxen, bara hon och jag!<3

Prinsessan min!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards