TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 19 februari 2019

Av Lovisa - 19 februari 2019 11:15

Igår fick Noxen vila och Narisza fick springa en stund på lina då jag blivit genomförkyld och har världens hosta...

Hade tänkt blogga igår kväll men va helt död när jag kom från stallet..
Idag vaknade jag med feber och hostan håller fortfarande i sig, så jäkla segt! Malin rider Narisza idag och imorgon. Supersnällt verkligen!<3 Noxen får helt enkelt vila. Blir hemma från stallet både idag och imorgon. Kommer bli helt uttråkad haha... är liksom inte den som Älskar att bara ligga hemma direkt. Får se om jag tränar på torsdag... vill verkligen inte missa någon träning men får se vad kroppen säger. Så blir väll lite dåligt men bloggning när jag inte är i stallet tyvärr. Hoppas ni står ut med det!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards