TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 22 februari 2019

Av Lovisa - 22 februari 2019 21:12

Igår var det dags för hoppträning igen. Jag va ju sjuk i onsdags så Melinda skulle ju rida Opti då, men hon hade ju tappat en sko så hon fick vila. Så därför var hon lite väl taggad när vi hoppade igår, haha lilla busan<3


Hon hoppade jättefint hela träningen i alla fall


Här hoppade hon super men brallade iväg lite efter krysset och jag hann inte riktigt räta upp mig så kan säga att det va väääldigt nära att jag ramlade av hahaha.... men höll mig kvar som tur är haha

Alltid lika kul att göra dom i slow    ser lite roligt ut..


  



 
  
  Sista banan kändes jättebra! <3 Opti skötte sig toppenbra trots att hon som sagt var lite väl taggad!


 


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa

Av Lovisa - 22 februari 2019 18:10

Idag kom Carro (våran veterinär) ut till Noxen. Eftersom såret sitter precis vid leden så ville vi att hon skulle komma och titta på honom. Som tur är har han varken fått feber och han va heller inte halt när Carro tittade. Han fick ändå medicin eftersom såret sitter där det gör och han är väldigt svullen så får han lite i förebyggande syfte så han inte ska få någon skit in i leden!<3 Så nu ska han gå på medicin 5-6 dagar och skrittpromenad 1 vecka så hoppas vi att vi kan börja rida som vanligt igen!

Narisza fick gå ett dressyrpass i ridhuset idag! Vi red 1h och tränade dressyrprogramet 2 gånger. Hon va lite ofokuserad i början av passet men det släppte efter en stund! Lite mer trim på programmet så tror jag programträningen kan gå riktigt bra!<3

Bettlöst är de bästa tycker hon!<3

Imorgon har Narisza vilodag och för Noxen får det ju bli en promenad <3

(Inlägg från hoppningen igår kommer ikväll)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards