TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 26 februari 2019

Av Lovisa - 26 februari 2019 22:20

Red Adde idag igen. Vi red i lilla ridhuset idag och han va sååå fin!!

Red nog 40-45min totalt och jobbade med att han skulle spåra (sätter gärna rumpan lite innanför spåret i ena varvet har jag märkt) och sen red jag även lite serpentiner.
Hade nog kunnat ridit en timme till haha för så fin va han!<3

Så himla härligt med ett sånt pass!!

Valde att skritta av ute i solen!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Av Lovisa - 26 februari 2019 22:14

Idag fick Noxen sig en skogspromenad i solen!<3 Han fick gå och lukta på allt och tyckte nog att det va superkul. Och det va jättehärligt i det fina vårvädret <3

När vi kom tillbaka fick han gå ut i hagen och va nakenfis resten av dagen!<3


HRF har ju stängt sin anläggning pga alla smittor som är runt om i landet just nu. Så därför får vi ju inte rida ut. Segt kanske när nu våren äntligen är här men då får man rida på grusvägen i stället ;) vi red faktiskt ett pass på 40 min i alla gångarter. Satt och red både skänkelvikningar och volter och lite olika bågar. Narisza kändes superfin!<3


Även hon fick va nakenfis i hagen idag!<3
Såå skönt att slippa täcken!

Nöjd prinsessa som inte ville komma in från hagen <3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards