TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Lovisa - 3 mars 2019 21:49

Hej! Idag började jag med att åka till HRF vid typ 1. Skulle hjälpa meja när hon skulle rida tiger (en av ridskolans hästar) han har varit skadad och är under igångsättning. Han är lite galen men Meja rider honom såå bra!<3

Efter det så red jag Narisza. Hon vilade ju igår så hon va lite pigg men kändes ändå superfin! Vi red programmet en gång och det gjorde hon bra. Det svåraste är att hon ska orka bära upp sig i galoppen men vi kämpar på <3

Allt ska va rosa när det gäller prinsessan!<3


Efter Narisza så åkte jag till Noxen. Annelie kom dit också så jag kunde rida. Noxen får verkligen guldstjärna idag!<3 Han har alltså inte blivit riden på typ två veckor! Först va jag ju sjuk och sen fick han ju såret och svullnaden..:/ fredag och lördag fick han ju springa på lina så idag blev det ridning. Märktes typ inte alls att han inte blivit riden på så länge. Han jobbade på jättebra och känns så skönt att få rida honom igen!<3

Supernöjd efter att få bli riden igen<3

Imorgon ska jag rida Narisza för Johan så vi får lite extra dressyrtrim inför programridningen på söndag! Noxen ska också ridas ett pass på banan som idag <3


Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa.

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards