TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 5 mars 2019

Av Lovisa - 5 mars 2019 20:32

Idag blev det 3 hästar att rida. Narisza, Noxen och Nilas! Började med att fixa stallet åt Narisza och när de va klart så red jag Nilas. Han va superfin idag! Jobbade på så himla fint hela passet och kändes verkligen toppen!<3 Ni vet känslan när man bara vill fortsätta rida typ 2 timmar till för att hästen går så bra! Så kändes det idag.



När jag va klar med Nilas red jag Narisza! Hon fick bara ett joggpass idag efter träningen igår<3 Hon kändes ändå mjuk och fin hela passet trots hårdkörningen som blev igår. I morgon Ska hon få en välförtjänt vilodag <3


Noxen fick sig ett dressyrpass idag. Han va lite pigg och eftersom snön kom tillbaka (suck!!) Så blev de lite snökokor som flög runt lite när vi red och då va man ju tvungen att skvätta och sprätta iväg haha knasaraben..Så fick skälla lite på honom men när han inte lekte sprättel så gick han riktigt bra!<3



3 Duktiga hästar ridna idag!<3 Imorgon ska Narisza som sagt vila men Noxen ska ridas och ska även rida Nilas.

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards