TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 6 mars 2019

Av Lovisa - 6 mars 2019 19:41

Idag blev det 2 hästar att rida och 2 som fick vila <3
Började FM med att rida Opti <3 Följde med Melinda när hon skulle träna så red samtidigt. Opti va jättefin att rida och vi jobbade lite skänkelvikningar och serpentiner.

Tog inga bilder idag på Opti så bjuder på en gammal från våran dressyr debut! ;) <3


När jag ridit Opti åkte jag till HRF och fixade stallet åt Narisza, åt lunch och sen red jag Nilas.

Han va jätteduktig idag! La två galoppbommar efter varandra där jag varierade sprången mellan 5 eller 6 språng. Han lyssnade jättebra och va ganska lätt reglerad. Blev lite vingligt ibland men ändå superduktig!<3

Han fick en liten söt fläta med rosett i efter passet. Haha så söt!<3

Narisza vilade ju idag så blev bara pyssel och mys i stallet idag <3 Hon va lika nöjd ändå trots vila!

Prinsessan!<3

Skulle ju ridit Noxen men sen insåg vi att han gått 5 dagar i sträck så han fick också vila idag annars hade han gått en hel vecka utan vila och det känns inte okej!<3 Så blev bara pyssel och mys med honom idag också :)

Nöjd liten filur som nog undrade varför jag stod där och viftade med min mössa hahaha...(vad gör man inte för att hästen ska ta fram öronen på bild)

Imorgon är i alla fall planen att både Narisza och Noxen ska ridas och ska även rida Opti. Nilas ska faktiskt få va med på hoppträningen imorgon! Ska bli kul att få se hur han är när han får va med i grupp <3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards