TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 7 mars 2019

Av Lovisa - 7 mars 2019 18:29

Usch vilket äckligt "höstigt" väder det är ute idag! När jag skulle rida Opti på FM så regnade det så fick bli först ett fleecetäcke på och ett regntäcke över så hon inte skulle bli blöt när vi gick till Fredrik. Hon va fin att rida men lite spänd. Fredrik lägger in mer underlag så låg lite högar i hörnen som va lite farliga ;) men när hon slappnade av efter en liten stund blev hon fin <3

Laddad för att gå hem i regnet<3

Narisza fick ett dressyrpass i ridhuset idag och spände faktiskt in henne löst med inspänningstyglar och blev riktig bra. Hon va lite sur i början haha men sen blev hon jättefin!<3

Sötaste prinsessan!<3

När jag skulle rida Noxen regnade det också men ganska små droppar så vi blev inte superblöta men när man har ländtäcke och regnjacka går de ju rätt bra :)

Haha alltid den där lilla tungan på typ varje bild<3

Han ville ha godis <3

3 Duktiga hästar idag och snart blir det häst nummer 4 eftersom de är hoppträning!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards