TeamNariszaNoxson

Direktlänk till inlägg 14 mars 2019

Alltid ska det va nått!

Av Lovisa - 14 mars 2019 17:49

Idag började jag dagen med att åka till HRF då Narisza skulle bli vaccinerad och få tänderna kollade! Gick bra att sticka henne idag även om hon inte gillar veterinärer...Tänderna såg jättefina ut så det kändes ju skönt!<3

Nöjd tjej!<3 innan veterinären kom haha...


Trött tjej efteråt <3

När Narisza stod i boxen och piggnade på sig så passade jag på att smörja all utrustning och även mocka hagen! Inte de roligaste men välbehövligt nu efter vintern.

När det va klart så gick jag och åt lunch och sen red jag Nilas! Han fick hoppa lite idag! Travade först över lite bommar och sen gjorde vi om några av dom till ett kryss och sen båda hindren till två kryss. Han hoppade jättefint och tyckte de va superkul <3

Idag blev det avskrittning ute!<3

På EM åkte jag ner till Noxen! Dock när jag började trava så tyckte jag han kändes lite knepig.. han kändes stel/kantig ja nått va det i alla fall! Annelie tyckte inte hon såg något men tog han på lina och de enda jag ev såg va att han kanske va lite stel bak. Som tur är kommer ju Carro imorgon och ska vaccinera så hon ska kolla på honom så vi verkligen vet att de inte är något med honom!<3

Plutten!<3 Hoppas inte de är något nu bara! Känns som de alltid ska va något.. <3

Ikväll blir de i alla fall hoppträning med Opti!

// Lovisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 2 oktober 2019 10:50

Dålig uppdatering här igen...sorry för det! I lördags fick i alla fall Narisza vila ...

Av Lovisa - 27 september 2019 20:54


Igår fick Narisza va med och hoppa igen :) Vi hoppade inte så högt och hoppade även inte hela banan på slutet utan tog det helt enkelt lite lugnare eftersom hon inte hoppat på 2 veckor <3   Narisza hoppade jättebra och bjöd på superfint hela t...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:50

Som sagt skulle ha bloggat i fredags men det blev det inget med. Vaknade på morgonen med värk i varenda led i hela kroppen typ, Kan få så ibland på hödsten/vintern eller om vädret ändras fort, har det pga min sjukdom i mitt nyckelben tror jag..Gick i...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:34

Här kommer inlägget som skulle kommit upp i fredags om träningen med Opti. Varför det inte kommit upp och vad vi pysslat med kommer i ett eget inlägg :)   I alla fall. Har ju inte tränat med Opti på superlänge men hon va i alla fall väldigt fin!&...

Av Lovisa - 19 september 2019 18:07



Idag fick Narisza gå ett pass i ridhuset med Annelie som gick jättebra <3 Tog tyvärr inga bilder ;)   När vi va klara på HRF åkte vi till Noxen och fixade stallet och sen blev det en tur på grusvägarna bakom Åsa. Fullt iklädd reflexer och vi f...

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards