TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 16 mars 2019

Av Lovisa - 16 mars 2019 23:50

Idag när jag åkte ner till Noxen på EM så va Annelie med så hon fixade stallet när jag red. Lyx när man bara kan rida liksom ;)


Blev i alla fall ett skritt pass på banan och Noxen va pigg och glad fast han ville nog helst att vi skulle gått ut i skogen.

Hahaha knashästen stannade asså varje gång vi gick förbi grinden som är ut mot vägen (när jag liksom skrittade med lång tygel) där vi oftast går när vi ska ut i skogen och försökte väll typ säga "kan vi inte SNÄLLA gå ut i skogen" han är ju för rolig asså <3

Idag fick han dock inte som han ville utan han fick snällt jobba vidare i paddocken. Red massa volter, serpentiner och skänkelvikningar! Han jobbade på bra hela skritt passet <3

Och om ni undrar så red jag med sadel. Bara det att vi hade hunnit ta av den när jag tog bilderna utanför stallet <3

Ha det så bra så hörs vi imorgon igen!

// Lovisa

Av Lovisa - 16 mars 2019 14:18

Började dagen med morgonfodring och utsläpp på ridskolan. Fordringen är vid 7 och sen fick hästarna äta lite innan jag klädde på alla och sen kom ju Edith och hennes mamma och hjälpte till och släppte ut för vi är alltid två vid in och utsläpp :)

När hästarna va ute tog jag och red Narisza i lilla ridhuset. Idag blev de skritt och lite trav. Narisza kändes pigg och glad hela passet!<3

Hon är ju för söt!!<3

Nu blir det snart att åka ut till Noxen!<3 Han får bara ett skrittpass idag:)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards