TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 17 mars 2019

Av Lovisa - 17 mars 2019 19:13

Ville jäkla konstigt väder det har varit idag! När jag vaknade va de halvmulet och typ regnade ute och sen när jag åkte till Narisza sken solen och det va jättehärligt. Tänkte typ att va skönt med fint väder då kan Noxen få komma ut i skogen sen. Men när jag va klar på HRF så hade de ju börjat blåsa och regna igen! :/


Jaja! Narisza fick gå ett lungt pass i ridhuset idag. Red skritt och trav och sen fick hon galoppera lite också men inte så mycket typ bara något varv på volten åt varje håll :) <3
Hon va supermjuk och pigg och framåt så det kändes toppen!<3 Hon verkade väldigt nöjd för hon sprang och frustade typ hela passet.

Vi va helt ensamma i ridhuset! Jätteskönt :D




Divan passade på att spegla sig själv lite också när vi skrittade fram<3

Ja som sagt va det ju skitväder när jag kom ner till Noxen. Vi hade ju tänkt att skritta en sväng i skogen eftersom de va så fint väder vid lunch men han fick faktiskt vila. Han skulle bara ha skrittats idag så kändes ju som om de inte va hela världen att han vilade. Det regnade typ på tvären och blåste massor. Vi pysslade om Noxen i stallet bara <3 Han verkade rätt nöjd med det!

Haha jag skulle ta kort och han ville bara gå in och äta sin mat... då får man såhär fina bilder på knashästen <3

Vi passade på att plocka ordning lite i skåpet och rensa ut lite! Så nu har vi lite mer ordning och reda på alla saker :)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards