TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 2 april 2019

Av Lovisa - 2 april 2019 17:58

Idag fick Narisza gå ett dressyrpass i ridhuset. Hon va lite pigg men superfin! När jag ridit typ 20 min så kom dom in med Nilas i ridhuset då Malin skulle kolla på hans sadel när jag red med den då vi tyckt att den klämt lite. Så då fick jag sitta av Narsiza och sätta mig och rida Nilas en kortis hahaha.

De va ju planerat så Narisza fick snällt stå och vänta en liten stund. Dock kom Annelie väldigt bra tajmat så hon satte sig och red Narisza lite under tiden.

Malin kollade i alla fall sadeln och såg vad som behövde fixas och fixade det på plats, så ikväll ska jag hoppa med den nya sadeln! Verkligen ett tips om ni vill ha hjälp med sadlar, Malin på Malma Sadelmakeri är toppen! Hon har ju fixat sadlarna till både Narisza och Noxen också!

När jag va klar med den lilla svängen på Nilas så red jag Narisza lite till. Även Annelie sa att hon kände att Narisza blivit så himla mjuk och fin <3 Hon har verkligen gått SÅ bra sen vi tränade för Marianne! Så himla kul!!<3

Nöjd prinsessa!<3

När vi va klara på HRF åkte vi ner till Noxen och fixade stallet :)
Sen fick han gå en skritttur i skogen med Annelie. Lika snäll och duktig som vanligt!<3

Hahaha han ville bara ha godis av sin matte när jag skulle ta kort...knashäst!<3

I morgon har Narisza vilodag och Noxen ska få bli longerad en stund :)

Nu ska jag snart åka till stallet igen för hoppträning :)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards