TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 9 april 2019

Av Lovisa - 9 april 2019 23:15

Blev en lång stall dag idag. Började jobba vid 7 i morse. Jobbet flöt på bra hela dagen även om kroppen kändes kan jag lungt säga! Fixade stallet åt Narisza på lunchen så det skulle va klart.

Efter jobbet åkte jag ner till Noxen och Annelie fixade stallet när jag red. Noxen va en överladdad liten duracell kanin idag haha. Såå nöjd och glad över att få bli riden igen! Benen såg precis ut som vanligt idag <3 Han jobbade ändå på bra även om han som sagt va lite taggad i mellanåt haha..<3

Haha och där kom de en bild med den där tungan igen ;) <3

Eftersom jag jobbade hela dagen så fick jag rida Narisza efter Noxen så fick bli ett kvällspass idag! Vi skrittade fram och av på vägen men red i lilla ridhuset då de blåste as mycket ute! Narisza va pigg och glad men jobbade ändå på väldigt bra!<3

Fick bli mössa idag då de blåste och jag tänkte rida ute först men va inte så många som jag trodde de skulle va i lilla ridhuset så då red vi inne med mössa ;)

Narisza tyckte nog mest jag skulle sluta ta kort och hämta hennes kvällsmat haha <3

Imorgon ska Opti ridas, Nilas ska få hoppa lite och Noxen ska ridas. Prinsessan har vilodag!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards