TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 16 april 2019

Av Lovisa - 16 april 2019 21:46

Idag blev det ett dressyrpass med Narisza igen. Vi red i ridhuset och när jag travade fram så va Narisza lite pigg så då red jag lite övergångar mellan skritt och trav och då lyssnade hon jättebra!<3

När vi värmt upp så red jag öppna längs medellinjen i både trav och galopp. Narisza jobbade på jättebra hela passet och kändes jättefin. Imorgon ska Narisza få sig en skrittur i skogen <3

Nöjd och glad tjej efter passet<3




Noxen fick sig också ett dressyrpass men det gick väll sådär...Han lekte islandshäst mest hela passet och va supertölig! Men men han lyssnade lite bättre mot slutet i alla fall <3 Imorgon ska jag rida tillsammans med Ann på banan så då får jag förhoppningsvis lite hjälp! :)

Lika söt och oskyldig som alltid haha <3 undrar om de är den där unghästtrotsen som kommer fram nu... ;)

Imorgon ska jag i alla fall rida Opti på dagen och både Narisza och Noxen
Vi har tagit bort Nariszas vilodag på onsdagar nu så hon ska få skrittpass då och sen ska hon såklart ridas vanliga pass när hon börjar gå med i hoppgruppen igen! <3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards