TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 17 april 2019

Av Lovisa - 17 april 2019 21:56

Idag har det verkligen varit superhärligt vårväder ute! Narisza och jag tog en skritt tur i skogen i det fina vädret <3 Tror både hon och jag tyckte de va jätteskönt!

Asså på riktigt hur jäkla söt får man bli!?!?!<3 Älskade finaste prinsessan min!<3

Nöjd och glad i skogen <3


Noxen fick sig ett pass på banan idag igen och idag vips så va allt som vanligt igen. Han va superfin att rida och lyssnade jättebra!<3 Red lite små volter och red även en övning som Ann lärt mig som vi använde mycket precis när Noxen typ va inriden och skulle lära sig att flytta för skänkeln.

De är att man tar lite stöd på väggen (eller ja staketet för oss då) och rider sidvärts längs hela långsidan. Hästen går liksom med näsan lite mot staketet typ och så flyttar man längs med spåret. Svårt att förklara i text kanske.. men den är superbra! Idag gjorde vi den i både trav och galopp och som sagt Noxen va jätteduktig hela tiden<3

Nöjd och glad kille efter passet idag!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards