TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 18 maj 2019

Av Lovisa - 18 maj 2019 21:01

Idag fick båda hästarna gå ett varsitt lugnt pass pga min rygg. Kunde gå bättre idag men har fortfarande ont.

Narisza red jag i ridhuset ca 30-35 min i alla gångarter. Krävde typ ingenting haha för orkade inte de. Kunde typ rida lätt men att sitta ner va inte direkt superskönt i traven kan jag säga, de va lättare i galoppen. Vi gjorde några sidvärts i alla fall och dom gjorde hon bra. Hon är ju i alla fall Såå snäll som sköter sig så bra och är så duktig trots att jag inte riktigt kunde rida ordentligt idag ;) <3

Nöjd tjej efteråt i alla fall <3

Noxens ridpass blev väll typ också 30-35 min i alla gångarter. Samma där som med Narisza, krävde inte så mycket. Satt ner en stund i traven men kändes som jag typ skumpade runt bara hahaha herregud... stackars lilla hästen som inte hade den bästa ryttaren idag. Han va i alla fall lika snäll och duktig som alltid och brydde sig inte alls om att jag typ inte orkade rida något!<3

Världens bästa kille <3

Planen va ju att i alla fall Narisza skulle få hoppa imorgon vilket jag verkligen vill...men vi får väll se va min rygg säger om det. Läkaren sa ju att jag skulle ta de lugnt men de e verkligen inte min starka sida haha...

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards