TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 13 juni 2019

Av Lovisa - 13 juni 2019 18:10

Ändrade mina planer idag. Hade tänkt att rida Narisza men longerade i stället. Hon va superduktig och gjorde det superbra <3

Nu när man ser henne kan man inte tro att de inte gick att longera henne när hon kom till oss. Antigen så skenade hon iväg i galoppen eller så sprang hon bara in till mig i mitten. Så hon har verkligen lärt sig hur man ska göra nu<3

På slutet när jag skulle mocka ridhuset fick hon gå lite lös. Även om hon mest gick ner till min jacka där hon visste att godiset va hahaha <3

Haha och får man inte godis ur jackan går man till matte och tigger <3


Noxen fick också springa på lina idag. Trots 2 dagar vila så skötte han sig lika bra som alltid. Lite piggare än i vanliga fall men Supersnäll<3

Världens finaste Noxen <3

Nu ska jag snart iväg på hoppträning!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards