TeamNariszaNoxson

Direktlänk till inlägg 15 juni 2019

Dressyrtrim och skogsturer <3

Av Lovisa - 15 juni 2019 22:20

Träningen i torsdag gick super! Opti hoppade Såå bra<3 filmer och detaljer får komma i ett annat inlägg! Bjuder på lite bilder dock! :)

Hoppade vattenmattan på första försöket <3

Denna bild skulle jag nästan vilja ha förstorad! Så fin!<3

I alla fall. Igår fick Narisza va med och gå dressyrlektion för Linn väldigt spontant. En av grupperna skulle rida lite tidigare på dagen så då passade vi på att va med då dom inte va så många. Vi tränade övergångar på en stor 8 volt både mellan trav och skritt och trav och galopp. Narisza va superfin och skötte sig jättebra <3 Linn tyckte Narisza hade utvecklats massor så de va kul att höra! Tyvärr glömde jag ta kort haha..

Noxen fick gå en tur i skogen(eller ja på grusvägarna men aa) i skritt och trav bara och va supersnäll hela tiden <3

Haha asså knashäst...och Ja när man har rosa mule då får de bli solkräm på näsan <3

Idag började jag dagen med att rida Noxen vid typ 9 och vi red ett varv på islandsslingan med Putte och Tintin. Va väldigt mycket insekter så blev trav hela varvet runt (Noxen galopperade dock lite då och då haha) Pigg och glad knasarab hela vägen!<3

Fick ha mössa på idag för att skydda lite mot alla insekter!<3

När jag va klar hos Noxen så åkte jag till HRF och bara fixade allt hos Narisza. Hon hade vilodag och fick bara mysa i hagen <3

Åkte ner när hon kommit in och bara tittade till prinsessan <3

Även Opti fick sig ett pass idag!<3 Vi gick till Fredrik och red (i värmen) Hon va pigg så fick rida mycket övergångar och fick inte direkt något gratis haha... Men hon blev SÅÅ fin !!<3 Så ett jätte bra pass <3

Svettig och trött efter passet <3

Imorgon ska jag rida Opti igen och så ska även både Narisza och Noxen ridas :)

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 2 oktober 2019 10:50

Dålig uppdatering här igen...sorry för det! I lördags fick i alla fall Narisza vila ...

Av Lovisa - 27 september 2019 20:54


Igår fick Narisza va med och hoppa igen :) Vi hoppade inte så högt och hoppade även inte hela banan på slutet utan tog det helt enkelt lite lugnare eftersom hon inte hoppat på 2 veckor <3   Narisza hoppade jättebra och bjöd på superfint hela t...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:50

Som sagt skulle ha bloggat i fredags men det blev det inget med. Vaknade på morgonen med värk i varenda led i hela kroppen typ, Kan få så ibland på hödsten/vintern eller om vädret ändras fort, har det pga min sjukdom i mitt nyckelben tror jag..Gick i...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:34

Här kommer inlägget som skulle kommit upp i fredags om träningen med Opti. Varför det inte kommit upp och vad vi pysslat med kommer i ett eget inlägg :)   I alla fall. Har ju inte tränat med Opti på superlänge men hon va i alla fall väldigt fin!&...

Av Lovisa - 19 september 2019 18:07



Idag fick Narisza gå ett pass i ridhuset med Annelie som gick jättebra <3 Tog tyvärr inga bilder ;)   När vi va klara på HRF åkte vi till Noxen och fixade stallet och sen blev det en tur på grusvägarna bakom Åsa. Fullt iklädd reflexer och vi f...

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards