TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 16 juni 2019

Av Lovisa - 16 juni 2019 18:22

Idag på FM så gick jag och Opti till Fredrik igen och red. Idag va hon superfin redan från början av passet, superkänsla <3

Vi red över en markbom i trav på en 8volt och sen red vi lite över en upphöjd bom i galopp :)

Nöjd och glad tjej efteråt <3


När jag va klar med allt i stallet hos Opti åkte jag ner till Noxen och fixade stallet och red ett dressyrpass på ridbanan. Han va lite pigg men jätteduktig. Vi red lite skänkelvikningar och serpentiner. Och idag va de bara några småkrokodiler i dikena ;)

Nyduschad och väntar på att få komma ut i hagen <3

Sen åkte jag och red Narisza. Hon fick också gå ett dressyrpass. Vi tränade också skänkelvikningar i både trav och galopp. Hon va också jättefin hela passet <3

Finaste tjejen <3

När jag ridit Narisza så fick hon gå in och äta lite EM mat och sen kom hovis och skodde henne när jag fixade stallet :)

Nu sitter hos Noxen och kollar när han också får nya skor :) <3



Imorgon ska båda hästarna ridas igen <3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards