TeamNariszaNoxson

Direktlänk till inlägg 19 juni 2019

Mina duktiga hästar :) <3

Av Lovisa - 19 juni 2019 19:19

I måndags så gick båda hästarna ett varsitt dressyrpass. Narisza gick nästan 1h i ridhuset. Jag tränade mycket rakrikting och även lite ökningar i trav och galopp som hon gjorde jättebra :) <3 Sen red även Annelie lite på slutet!

     

Nöjd och glad prinsessa!<3


Noxen tog jag tyvärr inga kort på i måndags.. Ops ;)


Igår tränade ju Narisza som sagt och Noxen fick komma ut på en skogstur med Annlie. Blev skritt och lite trav och han va lika snäll som alltid <3 :)



Idag så fick sig Narisza en skogstur tillsammans med Mina och Madonna <3 Vi red barbacka och tog de ganska lungt, skritt och trav och bara lite galopp :)

         

Haha inte helt lätt att fota från hästryggen ;)


När jag kom till Noxen idag blev jag så glad för han stod äntligen uppe i "skogen" eller vad man ska kalla det av hans hage. Han har inte riktigt vågat sig dit än men idag minsann stod han där och såg så nöjd ut när jag kom :) <3

      



Lite trött efter att ha ätit massa gräs ;)



Sen fick han springa en sväng på lina :) <3 Inte jättekul sa han men skötte sig ändå bra!<3

       

         

Nöjd kille efteråt!<3


Imorgon ska båda hästarna ridas. Narisza får nog gå lite dressyr och Noxen ska nog få gå lite bommar tror jag :)


Ha det bra så hörs vi!


// Lovisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 2 oktober 2019 10:50

Dålig uppdatering här igen...sorry för det! I lördags fick i alla fall Narisza vila ...

Av Lovisa - 27 september 2019 20:54


Igår fick Narisza va med och hoppa igen :) Vi hoppade inte så högt och hoppade även inte hela banan på slutet utan tog det helt enkelt lite lugnare eftersom hon inte hoppat på 2 veckor <3   Narisza hoppade jättebra och bjöd på superfint hela t...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:50

Som sagt skulle ha bloggat i fredags men det blev det inget med. Vaknade på morgonen med värk i varenda led i hela kroppen typ, Kan få så ibland på hödsten/vintern eller om vädret ändras fort, har det pga min sjukdom i mitt nyckelben tror jag..Gick i...

Av Lovisa - 25 september 2019 20:34

Här kommer inlägget som skulle kommit upp i fredags om träningen med Opti. Varför det inte kommit upp och vad vi pysslat med kommer i ett eget inlägg :)   I alla fall. Har ju inte tränat med Opti på superlänge men hon va i alla fall väldigt fin!&...

Av Lovisa - 19 september 2019 18:07



Idag fick Narisza gå ett pass i ridhuset med Annelie som gick jättebra <3 Tog tyvärr inga bilder ;)   När vi va klara på HRF åkte vi till Noxen och fixade stallet och sen blev det en tur på grusvägarna bakom Åsa. Fullt iklädd reflexer och vi f...

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards