TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Lovisa - 23 juni 2019 22:48

Idag hade jag morgon fodring hos Noxen så åkte dit vid 7 och gav dom frukost och släppte ut alla hästar :) Sen fixade jag stallet och så hade jag tur så Fanny kom och skulle rida Tintin så vi kunde rida tillsammans!

Först red vi fram lite på grusvägarna bakom Åsa och sen gick vi ner en stund på ridbanan och red över lite bommar som Noxen gjorde jättebra :) <3

Nöjd kille i hagen efter passet <3

När jag va klar hos Noxen åkte jag till HRF och fixade allt och red Narisza :) hon fick sig ett dressyrpass i ridhuset och jobbade på jättebra trots att hon va lite pigg ;) <3

Nöjd tjej efteråt!<3

Imorgon ska jag rida Narisza och Noxen men även världens bästa Nils! Ska hyra honom hela veckan <3 SÅÅ taggad! Ska bli så mysigt att ha honom som min <3 Har haft honom som sommarhäst förut men nu va de ett par år sen. Har till och med plockat fram hans fina tävlingsträns som jag köpte till honom när vi tävlade (också några år sen nu). Har verkligen längtat som tusan tills imorgon. Vi ska börja veckan med men mysig uteritt!<3

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards