TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 24 juni 2019

Av Lovisa - 24 juni 2019 15:08

Idag började jag dagen med att åka till HRF och möta upp Linn och Josefin vid typ halv 11. Vi gick och tog in hästarna och fixade dom <3


Sen tog vi en superhärlig uteritt. Vi red först slingan bort och så red vi en bit på milspåret :) Hästarna va superpigga och glada och Nils va helt övelycklig över att få komma ut i skogen!<3

När vi ridit på milen kom vi ut på en grusväg och sen bort till fälten :) Där blev det massa trav och galopp och Nils fick busa runt massor haha lilla plutten va jätteglad!<3


       

Asså denna bild blev såå fin!<3



Galopprejsa på fältet <3 Världens snällaste Nils <3




 

Sen blev det även galopp på grusvägen hemåt också!<3


Sen red vi samma väg hem och hoppade över diket lite men va inget vatten i så Nils tog mest ett lite större galoppsprång ;)



Nöjd liten häst som rullade sig i hagen efter duschen <3


Nu ska jag snart åka till Noxen och rida och så ska även Narisza ridas också :)


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa



Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards