TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 5 juli 2019

Av Lovisa - 5 juli 2019 22:44

Go kväll på er :)

Idag började jag morgonen med att åka till HRF och gå med när ridskolehästarna skulle till betet. Dom blev superglada över att komma dit. Nils som gick först hade nog velat springa hela vägen till betet för han visste vad som gällde redan när vi gick från ridskolan haha..plutten <3

Tyvärr bloggar jag från mobilen nu så filmerna från när vi släppte dom får jag lägga ut en annan dag! Men bjuder på några bilder på mina pojkar <3

Bästa kompisarna <3

Fick några bilder från filmen där Nils fick för sig att leka arab hahaha...

Haha lycklig liten häst <3


När vi kom tillbaka till HRF så blev de en snabblunch och sen fixade jag stallet åt Narisza. När de va klart åkte jag och red Opti. Hon fick gå ett dressyrpass idag och va superfin. Även dom filmerna får jag spara till senare men bjuder på lite bilder :)

Såå fin idag!<3

Sen åkte jag till Noxen och Annelie fixade stallet när jag red. Noxen fick sig ett dressyrpass och idag va de inga tonårsfasoner så långt ögat nådde ;)
Jätteduktig kille idag!<3

Nöjd kille efteråt! :)

När Noxen va klar åkte jag tillbaka till HRF och red ett barbacka dressyr pass på Narisza. Hon va superfin och vi avslutade med lite miljöträning att rida över en orange tunn typ vattenmatta. Hon gjorde de utan problem<3



Kändes bra att avsluta med det idag då vi imorgon ska va med på en typ dag kurs på HRF som heter "Säker häst". De kommer en tjej som jobbat som ridande polis i massa år i Stockholm (ulla-carin och Utter om någon känner igen de) Utter blev med hjälp av sin ryttare Sveriges bästa polishäst! Hon åker runt och håller kurser och nu kommer hon till ridskolan. Så först blir de teori 2 timmar och sen 4 grupper med 4 ryttare i varje så i en av dom grupperna ska jag och Narisza va med! Ska bli superspännande och är as taggad!! :D Vi får se vad arabfröken säger om de haha ;)

Ha det så bra så hörs vi!
Lovar en update imorgon efter kursen!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards