TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 17 juli 2019

Av Lovisa - 17 juli 2019 21:14

Idag va det heldag i stallet. Började kl 7 imorse med att åka till HRF och fodra och släppa ut hästarna :) Sen när vi fixat stallet så målade jag Nariszas box, blev frächst och fint. När de va klart så fick hästarna lunch och sen åkte jag hem och åt lite.

Tillbaka vid 3 och tog in hästarna och så fick Nariszas sig ett dressyrpass i ridhuset. Gick inte så bra idag dock..Hon hade väldigt mycket idéer men inte samma som mig. Sa jag att vi skulle göra A så ville hon göra B. Okej sa jag vi gör väll B då nej men då ville hon göra C i stället ..Haha dessa ston asså..blev i alla fall lite bättre mot slutet och jag hoppas de är bättre imorgon när vi ska hoppträna ;)

Hon va i alla fall lika nöjd och glad som alltid ;) <3

När vi va klara på HRF åkte vi ner till Noxen och så fixade Annelie stallet när jag red fram. Sen kom hon ner och byggde fram ett litet hinder till oss. Noxen hoppade superbra!<3 Tyvärr ingen film denna gång Såå synd då sprången på slutet kändes riktigt bra <3

Nöjd kille i stallet <3

Dock blev de lite knas när vi skrittade av..Jag skrittade ju på typ halv lång tygel och så blev han rädd för nånting tror jag vilket resulterade i att han nockade mig som fan..Då blev han ännu mer rädd och flög runt och eftersom jag precis blivt nockad så hängde jag inte med alls så ramlade av..Dock va själva avramlingen jätteodramtisk men mitt face mådde ju sådär hahaha. Hela näsan gör ont och ena ögat också men jaja denna gång blev han faktiskt rädd <3 och sånt händer ju ibland!

Imorgon ska som sagt Narisza få hoppträna och Noxen tror jag Annelie skulle rida :)


Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards