TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 26 juli 2019

Av Lovisa - 26 juli 2019 10:47

dåligt med inlägg här igen...sorry för det men nu blir det ett inlägg med vad vi pysslat med under veckan ;)


I lördags va det som sagt vilodag och i söndags så gick båda hästarna varsitt dressyrpass på banan eller ja narisza red vi i ridhuset ;) nästan skönare att rida där nu när det är så varmt ute.

       

nöjda små hästar <3


Måndag coh tisdag gick Narisza pass i ridhuset :)

       


Noxen gick ett pass på banan på måndagen och sen en tur i skogen med Annelie i tisdags :) <3


 


I onsdags red Annelie Narisza en stund i ridhuset innan vi bytte och jag gick ut och hoppade lite på utebanan. Narisza va pigg och glad och hoppade jättebra! Hoppade med hacket så blev ju lite skutt och bus men inte så farligt ;) <3

           

Som vanligt öronen framåt på varje bild!<3



Noxen fick gå ett pass på banan igen. Men red ganska kort då det va supervarmt!!<3

   


Redan i onsdags så va det väldigt varmt och nu tors-sön är de värsta värmeböljan här... Typ 30 grader redan tidigt på morgonen och det håller i sig hela dagarna.. Noxen är superpåverkad och blir så trött när de är varmt. Nairsza är dock inte riktigt lika påverkad men Annelie och jag kände att det är inte snällt att rida hästarna när de är så varmt + att vi typ inte orkar rida...Så dom vilade igår och vilar även idag. Imorgon får dom också vila och så får vi se om vi kanske kan rida på söndag. Dom har varit så fina att rida nu en längre period så dom förtjänar nästan lite semester nu när det är så varmt <3


Häromdagen kom dock mina nya stövlar och dom satt perfekt! Så hoppas vi kan rida på söndag så jag kan testa att rida med dom haha..

 

SÅÅ snygga!!


I söndags red jag även ett pass på Opti hos fredrik och red henne även i onsdags. Då gick vi till EQ och galoperade bort lite sommarmage haha ;) <3 Hon tyckte det va superkul!<3


   

Bästa Opti <3


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards