TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 29 augusti 2019

Av Lovisa - 29 augusti 2019 18:21

Idag åkte jag ner till Narisza och fixade allt i stallet och borstade och fixade med henne inför träningen ikväll. Brukar alltid borsta henne och fixa på EM om jag har tid så går de lite snabbare på kvällen :)


När det va klart åkte jag ner till Noxen med mamma som sällskap då annelie jobbade sent idag. Fixade allt i stallet och sen blev det ett pass på banan. Ställde ut 3 st sockerbitshinder längs ena långsidan. Han hoppade superbra idag! Lite med huvudet överallt vissa stunder då jag inte hunnit köpa en ny martingal som passar till magplattan, måste köpa en med snabbknäppe :) Men annars va han jättefin <3


Mamma filmde lite på slutet :)




Pigg och glad Noxen som tyckte de va superskoj att hoppa lite igen!<3



Snacka om att han luftar i alla fall haha ;)

     


Nu ska jag snart till HRF för hoppträning med Narisza, bara massa hoppning idag ;)


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards