TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 15 maj 2019

Av Lovisa - 15 maj 2019 20:51

Idag åkte jag ner till Noxen runt lunch. Tog in honom från hagen och så stod de lite longering på schemat :) Idag va det inte lika tråkigt som häromdagen utan han va faktiskt lite piggare ;) Men lika snäll och duktig som alltid <3

Finaste pojken <3

När jag va klar och skulle fixa stallet fick Noxen agera gräsklippare (100% miljövänlig) utanför hagarna. Han va supernöjd och gick där och njöt till fullo <3

Jättenöjd liten kille <3


När jag va klar hos Noxen åkte jag till HRF och fixade allt hos Narisza och sen Tog vi oss en lugn tur i skogen. Vi tog lite skritt och trav på slingan och sen en stig in i skogen.
Supermysigt!<3

Nöjd tjej på skogspromenad<3

På EM åkte jag med Melinda till Lisa med Nova. Hon är ju tyvärr halt och ska få vila i sommar så hon ska få gå med sin älskade boyfriend Taurins igen som ju är pensionär hos Lisa och lever lyxliv!<3

Har inte hunnit hälsa på Lisa något sen hon flyttade så va supermysigt att få komma dit! :) Blir garanterat något mer besök till dom under sommaren!

Tillsammans igen nöjda och glada!<3

Imorgon ska båda hästarna ridas och jag har ju även träning på kvällen.

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards