TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 5 september 2019

Av Lovisa - 5 september 2019 11:11

Ibland går verkligen ridpassen både upp och ner...
I söndags när jag red Noxen så va han SÅÅ fin och jag hade egentligen inte tänkt att rida så länge men passet blev en timme för de va såå kul att rida honom!<3
I måndags trodde jag ju att vi kunde fortsätta med samma känsla men nej då va han skit jobbig och skuttade och hoppade för allt och va allmänt dryg, trotsig 6åring haha...

Tur att han är söt i alla fall ;)

Narisza fick i söndags gå en skogstur med Melody. Supermysig tur på nästan en hel timme! De mindre mysiga va att vi lyckades få med oss ett helt gäng vidriga älgflugor hem...fick stå typ 45min och kolla igenom Nariszas svans och hittade säkert 10-15st vidriga djur...



I måndags så fick Narisza gå ett dressyrpass där hon kändes riktigt fin hela passet :) <3

I tisdags så va jag borta så då red Malin Narisza och Noxen fick vila :)

Igår red jag lite bommar med Narisza inför träningen ikväll. Red 3 galoppbommar som hon gjorde bra <3


Nöjd tjej <3

Skulle ha ridit Noxen också men då regnet vräkte ner så fick han vila igår också. Tror i för sig inte Noxen hade något emot de då han hatar att bli blöt ;)

Blöt liten häst <3

Idag är de bättre väder, solen skiner men blåser rätt mycket så idag hoppas jag kunna rida Noxen :) Narisza ska ju träna ikväll!

Ha det så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards