TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 11 september 2019

Av Lovisa - 11 september 2019 21:19

Igår va det dags för Noxen att få hoppa lite igen. Han va pigg och glad men hoppade ändå bra <3 Inte lätt när man blir så taggad för att livet är kul när man får hoppa ;)



 Han river räcket i mitten för att jag inte riktigt hann få tillbaka honom annars gjorde han det fint <3



 


Annelie filmade även lite på slutet när vi travade av! Kul att ha såna filmer också :)


 


Lite bilder också <3

           

Fint kvällsljus i bakgrunden <3


   

Nöjd kille efteråt <3



Narisza fick igår gå ett pass med Annlie i lilla ridhuset. Dom jobbade på jättebra men inga kort på prinsessan tyvärr ;)


Idag red jag Narisza på stora utebanan. Vi red lite upphöjda travbommar och så red vi lite galoppbommar. Imorgon blir det träning ute lite tidoagre än den vanliga tiden då några ska tävla ute (på HRFs tävlingar som vi har under helgen) så då ville jag känna på henne lite ute :) Vi skuttade även över en liten pyttelåg planka med vattenmattan under bara för att hon skulle få kika på den då det va ett tag sen vi hoppade den. Men hon brydde sig typ inte <3 Tror ev vi ska få hoppa lite tävlingshinder imorgon också så det blir spännande!<3


   

Finaste prinsessan <3



Noxen skulle ha sprungit lite på lina idag men när jag kom till stallet så såg jag att han hade tappat en sko och tyvärr fläkt upp hoven lite fult också...Så han fick vila. Hovis skulle kommit förra veckan men hon är tyvärr sjuk (det är ju sånt som händer, vi hoppas hon är frisk snart!<3) Så båda hästarna har ju gått lite länge så kan va därför han tappat en sko. Men Noxen verkade inte superledsen över det haha ;) Han va mer nöjd över at jag hittade rätta kli fläcken. haha lilla tapirhästen <3


 


Imorgon får Noxen vila och Narisza ska ju som sagt träna :)


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards