TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 21 april 2019

Av Lovisa - 21 april 2019 21:16

Idag fyller världens finaste prinsessa 7 år! <3

Kan inte fatta att tiden går så fort..I höst har hon varit hos oss i 3 år! När hon kom va hon ju bara en liten bebis,4 år skulle fylla 5. <3

 

Lillsnuttan, här hade hon varit oss några dagar bara, Lilla bebisen som hon va då<3



   

Älskar dessa två bilder. Annelie har tagit båda 2 och det syns verkligen att hon tycker att hoppa är det bästa som finns även om hindret är lågt<3 Bilden där jag sitter i gräset skulle jag vilja ha förstorad, den är verkligen superfin!<3



 




   

Idag stod det i alla fall lite hoppning på schemat och Narisza va jätteduktig<3 Vi hoppade 2 kryss som jag ställt upp på ena långsidan. Hon hoppade jättebra och busade bara litegrann ;)


Bästa prinsessan, så lycklig att hon finns i mitt liv<3




När jag va klar på HRF så åkte jag ner till Noxen. Annelie fixade stallet när jag red. Noxen fick idag gå ett lite lugnare pass på banan och när vi ridit där en stund så skrittade vi ut en sväng på grusvägarna i den fina vädret<3




 



 



 

Nöjd kille efter ridningen idag <3 Lika glad att jag har denna lilla häst i mitt liv!<3


Imorgon ska jag med Melinda på tävling så ska försöka göra stallet åt åtminstone 1 häst innan :)


Ha det så bra så hörs vi!


// Lovisa

Av Lovisa - 21 april 2019 20:51

Igår hade båda hästarna vilodag. Jag åkte ner till HRF på morgonen och hade utsläpp. När alla hästar va utsläppta så fixade jag stallet åt Narisza. Sen fick jag ett litet ryck (haha får såna ibland) så jag skurade väggarna i Nariszas box, det var verkligen välbehövligt! När jag ändå va igång så passade jag på att fixa lite i skåpet också. Tog en hylla i taget och torkade ur alla och rensade lite :) Så skönt när man får sånt där gjort!

 




 



 

Vet ej om det syns på bilderna men blev jättestor skillnad!<3 Och nybäddat fick prinsessan också <3




Narisza fick va ute i hagen och mysa när jag grejade<3

 





   

Nakenfis när det är varmt och soligt <3




När allt va klart hos Narisza så åkte jag ner till Noxen. Han va ju ute i hagen när jag kom, även han nakenfis<3



 



 


Mitt lilla ryck fortsatte även hos Noxen ;) När stallet var klart så skurade jag även hans box och fixade i skåpet :)

 



 

Såklart så fick Noxen också nybäddat <3




På kvällen blev det en tur till stallet igen och kollade hästarna igen efter att dom kommit in. Tycker alltid det är skönt att kolla till dom själv när dom kommit in från hagen. Blev även lite mys i boxen med bägge hästarna <3


Narisza va snäll och skulle klia tillbaka när jag kliade henne vid örat ;) <3 Hon är för söt!<3



Noxens överläpp blev bara längre och längre, som värsta tapiren haha sötisen!<3 Jag hittade verkligen den bästa punkten att klia på!<3


 


Finns nog inget mysigare än att va hos hästarna på kvällen <3


// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards