TeamNariszaNoxson

Alla inlägg den 30 april 2019

Av Lovisa - 30 april 2019 23:41

Började FM med att åka ut till Noxen och mocka och rida honom. Hovis skulle ju komma idag på EM så då fick de bli ridning på dagen i stället. Noxen va jättefin men bet sig dock lite fast i högersidan vilket han inte brukar göra. Men de släppte mot slutet <3

Han fick en snabb avspolning efter passet för han blev ganska svettig och sen fick han gå ut i hagen igen <3

Pluttis efter dusch som nog mest ville ut i hagen och inte va med på bild haha ;)

Sen åkte jag till HRF och red Tiger. Tyvärr ingen bild idag men han va jätteduktig! Han fick ett litet ryck när de knackade på porten men annars va han supersnäll<3

När Tiger va riden så red jag Narisza. Hon fick sig ett dressyrpass i ridhuset. Vi va helt ensamma därinne hela passet, super lyxigt! Hon va jättefin att rida och vi tränade lite sidvärts och även lite byten som hon gjorde rätt bra!<3

Lite svettig efter passet <3

En stund efter att jag ridit Narisza kom hovis. Jag fixade stallet medans prinsessan fick nya skor :) Sen va det bara ner till Noxen igen så han också fick nya fina vårskor och fixa klart stallet<3

Imorgon ska Noxen få en tur i skogen på FM och så får jag se om Narisza hinner få en skrittur i skogen eller inte. Våran kiropraktor till hästarna kommer och han hade flera stycken på ridskolan så vet inte riktigt vilken tid han tar Narisza! Så de hänger på de :) annars får hon vila om jag inte hinner rida helt enkelt <3

Ha de så bra så hörs vi!

// Lovisa

Presentation


Tja! Kul att du hittat hit. Här följer du mig, Lovisa och min vardag med Tärenäs Narisza och Turbo Stars Noxson! Rider även andra hästar också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards